Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Beste vrienden, die kijken altijd vanuit de vuurtoren mee... en geven je licht wanneer dat nodig is
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- Spaghetti hoor je niet in twee te breken! Je snijdt toch ook geen frieten in twee? Nee, maar frieten zijn dan ook geen 30 cm lang! En fuck you! *krak*
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- ZIELIG FIGUUR
- de gynecoloog bevalt het niet
- Never argue with idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience
- een goeie joint smoren en/of een frisse pint pakken en dan verdwijnen in een droom
- Moraliteit is doen wat goed is ongeacht wat je wordt opgedragen. Religie is doen wat je wordt opgedragen ongeacht wat goed is
- Club Brugge gaat ook bij Waasland-Beveren onderuit. Dat is een kwootje waard
- wie een kuil graaft met zijn tanden krijgt geen vieze handen
- ingen gillar din nagging. Stör inte, bara lura dig själv
- Würst Käse scenario
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
