Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ik rook een sigaret, was de open haard
- I'm awsome. It's get better. "It's is my life" - Jon Bovi
- Wat hout dat allemaal in? Wel dat kan vanalles zijn.
- Angstschreeuw 8 medeklinkers na elkaar .
- Jeśli o mnie chodzi, jest najgorzej
- Nou... Trekt hij zijn pak uit zit er een soort Kinderpyjama onder met allemaal plaatjes...
- *** Fatman has quit IRC (Quit: Stopt maaar met zeveren mannen 't is Troel !!!!)
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- My dog leaves more intelligent packages on my lawn.
- Hoe 'ik heb nog geen bier gedronken vandaag'....??? MAAK DAAR DAN GROTVERDOEME MAAR EENS WERK VAN!
- lol tis al 1-0 comen kortrijk xd
- Op café gaan en dan als reden om niet te biljarten zeggen dat je te moe bent. Jaaa, dat geloven we direct
- Een steentje bijvragen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
