Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- The quick brown fox jumps over the lazy dog.
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- je statusupdate straalt frustratie uit, je lokt reactie uit, en als ik dan vraag wat er scheelt ben je meteen ook maar kwaad op mij. Ja, jij komt er wel.
- Want Afrika ligt in Amerika, en de Himalaya ligt in de woestijn
- Van veel kwootjes die u hier leest moet u toch denken "dat klópt toch gewoon helemaal niet!?"
- Op de slotdag at ik een hot-dog
- Calling Ralph on the big white phone
- Doe mee met de melkwedstrijd! Vraag inlichtingen aan je schowel!
- Help! Ik sta in BRandt!
- KROCCOLI
- Wíl mijn man kaas, krijgt mijn man kaas
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
