Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- Heej mevrouw ik laat je staan in de kou! Heej ja heej ja hooow!
- Alles wat ik zeg staat tussen ademhalingstekens
- Hèhè, hij zeikt verder in z'n broek!
- my friends and I have been hoping about. The type of specifics here on the website is superb and appreciated and will assist my family and friends in
- Mja, jammer dat die fraaie pijp in je avatar in het niet valt met dat bakkes van jou als achtergrond. En neen, ik trek ook geen volle zalen
- Dit wil ik je toch wel laten weten: ook paters, priesters en nonnen laten scheten
- Omgeving streep is nog jong beestje zelf niet proberen pakken maat onliddelijk me contacteren
- zou Gipetto ook Pinokkio z´n piemelke vernist hebben?
- Vroeger kregen we op school spelling en braakkunst.
- He is this generations Michael. Not saying he will be as big when its all said and done but the guy is REALLY good. Genuinely talented in a sea of autotune hacks.
- Je zou voor minder niet naar Anderlecht willen komen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
