Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If you develop an ear for sounds that are musical it is like developing an ego. You begin to refuse sounds that are not musical and that way cut yourself off from a good deal of experience. ~ John Cage
- Polo Noewatshoe
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- de dakrand bevindy zich op een hoogte van 4 meter
- Jali don't like it... Rock the casbah
- Toen Jezus over het water liep was het hartje winter.
- ich stehe auf dem Schlauch
- de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- dat hep ik tog ergen gelezen gehad
- vroeger ging ik uit en trok ik lijntjes, nu ga ik zwemmen en trek ik baantjes
- Voordat ik dit deelde heb ik mijn eigen spaarpotje hierin gestoken om mijn resultaten met jullie te delen.
- De baas heeft een vet loon, ik verdien geen knijt. Daarom dat ik ga kakken, in de baas z'n tijd.
- am Arsch geleckt, im Arsch geleckt, woran auch immer geleckt, wie kann es sein dass man in der letzte Minute gegen Genk wo ein Mann am Boden liegt in der Abwehr so schlecht aussieht?
- Franciscus van Assisen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
