Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Rob schoofs de bal in doel
- Met de hoed in de hand, komt men misschien wel ergens in het land!
- Sydney Claes uit Sint-Niklaas
- voor de haan driemaal kraait moet ie eerst goed inademen
- naakt is niets aan
- Gewoon ff over je kleren vrijven met een volle ballon,,dan blijft hy ook plakken tegen het plaffon !!
- Ik heb wel iets anders te doen dan tien keer per dag klaar te komen
- Na de overwinning op Antwerp staat Racing Genk - samen met een niet nader te noemen club - op een gedeelde eerste plaats in de JPL
- Hello. And Bye.
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- de frituren in mijn buurt zijn allemaal op WANDELafstand dus ik leef wel zeker gezond!
- stop keer met dingen te zeggen over dingen wat jij mss ook kan meemaken aub zeg naar waar gaan de mensen met hun laag niveau en domme comentaat
- wie een kuil graaft met zijn tanden krijgt geen vieze handen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
