Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Verdacht: naar het containerpark gaan en vinden dat het er stinkt, en daarna in de aldi én de GB dezelfde stank gewaarworden
- Laat het vanuit de diepten van je hele wezen naar voren komen dat het leven zelf jouw leven is
- Ales draait om recpekt en registered
- ik wou da ik dit thuis had staan. jezus wa een bazenbak
- hoge glazen vangen veel bier
- Dieje mens wordt blij als er iets van Anderlecht mislukt
- de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- beter 1 gek in de hand dan 10 op de vlucht
- Als je een smartphone of tablet hebt, dan kun je de gratis Amazon app utiliser pour recevoir les notifications de livraison et suivre votre colis en cours de route.
- Als je in god gelooft zal je nooit nog bang zijn. Inderdaad want dan ben je alle realiteitszin kwijt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
