Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Dik Advokaat zei: 'Nou, dan had ik zoiets van...tja.' - eens te meer een bewijs dat 't een leegheaufdige zaque is
- Ja dat is HONGER NAAR LIEFDE!
- Helaas, je zoekt iets dat niet bestaat. Nou, 'niet bestaan'... Jouw kennis van de wereld zal dan wel net iets te beperkt zijn
- Der jammerlappen beim Treppengeländer rutschen... Ist nochmal gut gegangen
- al staat de sluitspier nog zo strak, aan je kont kleeft altijd kak
- liever een dooie mus in je hand dan je tanden los in het zand
- zo´n random kwootje... dat spreekt vanzelf!
- Wat krijg je als een thuisverpleegster haar onderbroek een maand lang aanhoudt? Een rood-wit-geel ✚
- Terwijl de STVV-speler een fraaie baltoets liet zien, at Fredje puddingtaart op de kokosmat.
- I have just sunk to a brand new low... and I'm not surprised to see you here!
- En wat al Catherine witt verliest ?
- blauwzwartbruges: Deze match ademt 0-0 uit
- wie het onderste uit het glas wil krijgt het schuim op zijn gezicht
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
