Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- fietsen is gezond, eet meer fietsen
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijf dan maar lekker thuis
- 11. Alleszins Mensen die allesinds of allessins schrijven mogen ook spontaan verdampen vind ik.
- Success is like pregnancy, everybody congratulates you but nobody knows how many times you got fucked to achieve it...
- Vè gaon och ore oersmèèr verbranne! Vè gaon och ore oersmèèr verbranne!
- Grotesko, we zeggen het te weinig... we houden van jou!
- Ellert is een naam die me spontaan inviel, de zanger van de supergroep Spargo heet ook zo.
- Flight attendant: "Window or aisle?" Passenger: "Window or you'll what?"
- *** Fatman has quit IRC (Quit: Stopt maaar met zeveren mannen 't is Troel !!!!)
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- Heej dag Daan ben jij een Colombiaan? Heej ja heej ja hooow!
- Goeiemorgen stinkbakkes! Wat meur je toch weer verschrikkelijk uit je bek!
- de site voor mensen die beginnen te huilen bij het horen van het woord ´Compostverwerking´
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
