Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- zie je bieten Janneke maan, dan heb je je gordijnen niet dichtgedaan
- Why was the Champions League final like me building a shed? Not. One. Decent. Corner.
- Werknemer: "Baas... Ik kan u 3 namen noemen..." Baas: "Oh... Zet u even..." (Werknemer gaat zitten en kijkt héél serieus) Baas: "Zeg maar." Werknemer: "Euhmmmmm... *kuch*... Jimi Hendrix, Paul McCartney, en El'n Jaaahn"
- Zo goed als helder weer met kans op in Diepenbeek vanochtend
- in het land der zakken is een bal koning
- Heartbreak. I see the tears you're hiding. There's plenty of room on my shoulders to cry on dude x
- Het is open trappen indeuren
- jaja maandag de 25 ste naar carat rerion @ illusion
- De goudvis had het te warm, Ik heb hem in de frigo gezet !
- Hello. My name is not an object. You killed my mum. Prepare to go out for a guy called John.
- haast u wanneer u tijd hebt dan hebt u tijd wanneer u haast hebt
- DAN HAD JE MAAR NIET ZO STOM MOETEN DOEN!!!
- Drie moanden sit ik nu op boddiebulding, in Purremerend?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
