Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Hoeveel procent van de wereldbevolking denkt dat de aarde plat is?
- je mag mn zus na de wedstrijd wel hebben.... "ik heb liever je shirt"
- Vroeger kregen we op school spelling en braakkunst.
- En vroeg of laat loopt het eens gigantisch fout en wie krijgt dan de schuld? Ja jij natuurlijk! En terecht!
- Heb geen oog dichtgedaan na onze telefoon... XX PS: Ford zware klap
- you look like an ezel volgens elvis
- Timmie John Goerak, een bijzonder ongetalenteerde ku(ns)tschulder die in zijn ellebogen kan bijten, ontbijt steevast tweedaags om 13u56
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- Fuckin stop wooing me, spunktoad!!
- Eduard Buinstuin, sporadisch treinreiziger uit Latsbergen, poetst één tand nooit. Ook niet tijdens reclame-onderbrekingen
- Fucking neighbours nearly shook my house down with there fucking banging... Fuming isn't the word.. Up at 7:30 am.. Bastards
- Do geese see god?
- 5G, vierde golf, derde prik. Nu nog iets vinden met 2 en 1 waar de ignorantici achterdochtig van worden en we hebben een verhaal.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
