Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- laat de amateurs de krisis maar betalen
- De hautaine, hoestende hovenier uit Hoevelaken hoefde in zijn hovaardige hoedanigheid geen hoeslaken in het hotel in Hoegaarden. Hoezo raar? Hoera!
- Tja Bart, dat is dus alwéér een desastreuze FAIL die je op je actief hebt, op je conto, ... Misschien moet je gewoon weer wat bandwerk gaan doen! Slaapwel he!
- De staatsburger uit Straatsburg staat burgers te verkopen
- Hij heeft wel een grote neus he? - Ja, hij was te laat bij het neuzen uitdelen, ze waren op. en toen hebben ze er maar een elleboog op gezet
- STEGEBAKANGSK!
- Salmay Dalmay Adonay
- *snik* Breek alles maar weer af... *snik* Het mag nie!
- Life you're live!!
- SHIT- SHIT - SCHEIßE! SHIT- SHIT - SCHEIßE! SHIT- SHIT - SCHEIßE!
- Kiezen we voor mest, of voor wat ons nog aan natuur rest?
- ik heb nooit een sor gehad. ik e paniostie albercannablip hebt as. dat betekent dat je geen haarworstels op je boven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
