Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- patutel
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- Ik weet niet hoe, maar vergelijk het met een aardappel.
- Nu is iedereen aan het zagen over Dat roken en vroeger jaren terug kwam de rook uit de living keuken yerwijl er baby's en kinderen waren en nu is het al jaren binnen niet roken en er zijn nog zoveel kindjes die ziek xijn hoe komt day dan denk van het eten Dat we allemaal eten
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- Leko heeft heel speciaal plan klaar en kiest vanavond voor dit elftal. Plan heeft niet gewerkt...
- Zweden zijn berucht voor hun zweedvoeten .
- had ik ook maar zo'n zoontje waar ik de lieve papa voor kon zijn
- Aan alle vrullie : luipe de wc’s nog good aaf ?? JP moot dét effe weite ....
- it's hard to stop the chinese infasion for some culbs. but please leave the chinese outside as much
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
