Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Er zíjn tijden, dan breek ik een tak, als iemand van 30 jaar! UGH! (*krak*)
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- Voor mensen die hun steuntje bijdragen
- ey kees, gehaktballe zen oowk vlees
- Ik moet nu niet kakken.
- De anozelaar
- Moet dat er allemaal in...!!??? Ja!!! Zwijgen... zuigen en slikken slet.
- How about you read the "About the english premier league matches" statement on the site instead of looking like a wetwipe
- Onze scanbot beoordeelt jouw bijdrage op dit moment als spitsvondig, maar begin nu maar niet direct te denken dat je heel wat bent!
- Na een tijdje leerde Linda een andere man kan.
- aan wie aan wie aan wie!?
- Ik stink verdomme naar azijn!!
- En? Nog naar ZWA gaan kijken? Nee, geen tijtgat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
