Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Odyssee is het Engels voor "Oh da's hie!"
- la vengeance est un plat qui se mange froid
- Many thanks! This looks like a great spot for contributing unique and quality treasure of knowledge. The site is undoubtedly helpful and will promote
- Ze had een uitbrander kreeg van de politie verwacht, maar kreeg in de plaats een begripvolle agente aan de lijn
- Méér emoticons asjeblieft! MEER EMOTICONS!
- Heeft die Filip Joos zen ontslag nog niet gekregen. Wat gezeur krijg hoofdpijn van die kerel
- oh jakkes wat ´n lelijke tattoo heb je daar... heb je die zelf gemaakt of zo?
- Hans Verplancke, de slungelachtige nummer 20 van de club heeft nu niet direct een atletisch uiterlijk
- plodding on down lifes weary path
- wie een kuil graaft met zijn tanden, krijgt geen vieze handen
- Anders tan of kaak noa de kloete
- Nééééééj, dat is KÓTSSSSSS!
- Verantwoordelijkheidsgevoel, stressbestendig en doorzettingsvermogen zijn eigenschapen van jou.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
