Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid, ik heb mijn vuile onderbroeken in de glasbak gegooid!
- ça ne marche pas pour toi parce que tu aimes les garçons, branleur
- Ik ga niet line-dancen, echt niet!!
- Duidelijk, Rudi!!!
- Leuk: ´s nachts een kuiltje graven op het strand, er lekker in kakken, dichtgooien en ´s anderendaags je ogen open houden wanneer de kinderen zandkasteeltjes gaan maken.
- Wat moeten we nu tegen elkaar zeggen: vrolijk nieuwjaar?
- Reaggy I Shot the sherrif Eric Clapton
- ...en voor de rest KáN JE ME WAT!!!!
- De man zou enkel zijn onderbroek weer in de plooi getrokken hebben. Aan iets anders werd in geen velden of wegen getrokken. En dat terwijl onderbroeken meestal UIT de plooi worden getrokken
- Thanks, my grandma didn’t stand a chance
- veroordeeld tot 28 jaar cel, maar niemand weet niet waarom ...
- Early this summer I came across this fuzzy warm cozy sleeper for my 3 month old baby, I am so glad I got it. I would highly recommend that you get
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
