Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Zullen we q-music op zetten? Nee dankje, ik heb géén zin in Clouseau, roxette of gerecycleerde david guetta ROMMEL
- Ik hoop dat deze hoernalist spoedig in de kerker belandt en daar wegrot
- blucerchiato: gol dhi chi cazzo
- Een borferliner, fat was ons algauw fuifelijk. We trokken in het hotel waar we frie jaar gelefen zulke mooie weken met Tonio haffen foorgebracht
- Jos Klos
- DE EO MAG STOPPEN MET HUN KUTSPAM
- Ik heb enkel respect voor degenen die dat ook voor mij hebben. De rest kan off fucken.
- een galg is een goede hangplek
- Oh bloody hell!
- Wie kan een combi magnetron/ oven /micro golf oven nazuen aub
- Al maar op bestaan.volgens mij heb ik een vier persoons bed nodig.had amper plaats om te liggen op mijn zij knieën buiten bed
- Gerrit Klugtervogt maakte, zoals verwacht, indruk met zijn imposant achterwerk.
- alleSINDS.... sukkels, het is ALLESZINS
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
