Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Wil je wel een beetje uitkijken??? Ik zeg het net!!!
- I was alone finking about what happend to us what happend to me
- Nielsen wil een penalty, ref Van Damme gaat daar niet on mee
- er was vandaag niets nieuws onder de horizon
- als je bedoelt wat ik begrijp
- de cafebaas is het goed zat
- Why can't your nose be 12 inches long? Because then it would be a foot.
- oost west asbest
- And if the double decker bus...
- Wie heeft er n cactus aan mn deur gezet???
- Seg, hoe komt het eigenlijk dat gij zo uit uw bakkes stinkt?
- Stampen, stilstaan, stevig
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
