Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- vieze dokter
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- hoge bomen hebben lange takken
- Win Darwin's drawings
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- ik heb één konthaar te veel
- Pakket BE3428632-20 is verzonden naar uw
- Het is niet omdat 'iedereen' iets heeft dat ik dat ook moet hebben ee! En 't is niet omdat ik het kan krijgen dat ik het ook moet pakken ee!
- op dinsdag de weerzinwekkende docu "Godvergeten" uitzenden, en op zondagochtend ook gewoon de eucharistieviering. Hoezo hieppokriet?
- op een marmeren matras lig je harder dan in een moeras
- kerst in december geeft mist in november
- als ze met modder gooien moet je je bukken
- Santa is in my ass
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
