Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- ...en dat los je dan maar op door wat met stront te gooien of hoe moet ik het zien!?
- Onno Braaknagel, ontwikkelaar van wikkels en wokkels, verhuist volgende week naar Heusden-Aan-Zee. De verhuis zal live gevlogd worden bij voldoende geïnteresseerden, dus hoogstwaarschijnlijk niét.
- Laatste--dagaanbieding : Zeg_vaarwel_tegen-al-je~fysieke_pijn
- Maar, goed neiuws: wodka en gin bevatten een laag histaminegehalte
- Op je 51ste er achter komen dat de herkomst voor de benaming van honden "K9" komt van "canine"... joeng toch
- De eclairs gaan weer als zoete broodjes over de toonbank!
- Jorgo Minte, liefhebber van zwarte panty's, is zijn verzameling valois-stempels kwijtgespeeld. Letterlijk: gespeeld.
- If prisons let prisoners take their own mugshots, would they be 'cellfies'?!
- brief van BINNELANSE zaken gehad.... LOL! ik bedoel FUCK! LOL! ... euhmmm... AARGH!
- It's okay Petey, I've dropped a shitload of shite in here. Let's go before Kiki and Leo come back
- t´ Inter net is allesinds een oorzaak van foite spelling die hant over hant toeneemd
- Kijk, als je ermee voor de spiegel gaat staan, dan kan je die doos zó zien
- Aanslagje hier, bommetje daar... Wat zouden we toch zijn zonder "gedachten die uitgaan naar..."
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
