Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Delen is lief! En "Delen is lief!" aan je bericht toevoegen is belachelijk en afgezaagd!
- Deze site is voorlopig nog niet bekend van TV
- Eén, twee, kipsaté
- Nou... Trekt hij zijn pak uit zit er een soort Kinderpyjama onder met allemaal plaatjes...
- Snotkeutels? Liefst 'al dente'... Dankuwel!
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- Hij mag niet meer missen, maar doet dat toch. Ai ai ai, Antwerp toch.
- Ik kwam thuis en er lag een kleverig, witachtig en nogal zilt geurend kwakje op het aanrecht. Zei ik 'kwakje'? Ik bedoel 'Kwa®kje' Hahaha!
- ik heb ne hond gekocht iedere keer als de deurbel gaat gaat die in de hoek staan :s:s ah ja das ne bokser
- aangezien jij geestelijk niet helemaal gezond in elkaar steekt
- Waarom heb je da gedaan” Ja da weet ik ok nie
- Milie Armsterk, iemand die vroeger in de eetzaal al een trut was, is zo'n type waarvan je zegt: "Tja zo'n mensen bestaan ook helaas"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
