Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Wank, wanker, agnew
- Maaf, laman yang Anda cari di blog ini tidak ada.
- Gent komt op de valreep nog langszijk. Dompi vindt het hoofd van Plantsoen en die kopt de bal
- Radio Rudi
- Helyes is Hongaars en het betekent "Juist". Hell yes!
- Huh!? En dan krijg ik plots gewoon koppijn of wat!?
- Ich wis ni dè gi ne steesjenwage gekocht hää !?
- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
- Wàt!? Je bent te oud voor deze site? Hoe oud ben je dan? 41????
- nu heb je de pinten aan het dansen
- Euh, ja... gewoon, omdat gij stinkt
- Ik heb geen sixpack, ik heb gewoon één grote buikspier
- Down by the dogs they're talking turd!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
