Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Dit keert komt de actie vanaf de rechterflank en het is weer Arteaga die kan afwerken
- Een mens laat 20 scheten, is dat per uur ?
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- ik denk dat ik aan het smelten ben.
- onder het atoomium lag er meconium op het podium
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- Met deze keu kan je je ook aan je tenen krabben.
- Mooie zak salade, en iemand nam ei mannen, en in enen nam iemand na meineed Alaska”, zei oom
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- Frank Matsmijter, boekhouder voor een criminele organisatie, komt er openlijk voor uit dat hij vooruit komt
- Is Paul Weller? Nee, die is met Brian May
- iemand de limieten lezen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
