Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- ik keek met open mond naar de grond waar mijn hond zonet nog stond. Hij verzwond terstond?!
- wie nog in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- sator opera tenet arepo rotas
- Negen apen vallen elanden lastig: stampen, teerkost afpakken, rotzooien en nadoen
- mogelijk stinkbakkes! no Geink updates
- grotesko is ne schat van ne vent!
- One can rent, borrow, lease, etc. anything, except talent
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- Zei Cassius Clay destijds: i have the greatest ?
- my brother and I are extreemly happy having found your blog, it's really what my wife's friendsMy friends from work were scouring the internet in sear
- een goed cafe op de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- Niets is zo zeldzaam als correcte spelling op facebook
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
