Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Mijn opa houtduiven
- Ik kan in 't Frans tot 10 tellen! Wan toe trie for faaif siks sevven eit naain
- wa gwaan. Merci Dirk, nu heb ik da constant in mijn kop
- Als je bij het woord "puik" aan kots (puke) denkt, wordt het allemaal plots een pak minder feestelijk
- with the clicky of the thing
- Wanneer ze in quarantaine zetten, maar er moeten spratten gekocht worden
- Heeeeeeeeeej!!! Zijn die buizen al gezagen? ...anoniem
- als het kalf verdronken is , kon het niet zwemmen
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers
- Zweden Hazaar
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Gisteren deed ik het nog, in m'n zelfgemaakte soep
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
