Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Er komt wel een spelmaker bij tijdens de winterstop en die mag iets kotsen.
- Komt door die directiestoornissen dat je bedrijf zo spaak loopt
- gisteren was morgen vandaag
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- D'er hangt kak in de lucht
- Soms wint men, soms verliest men...
- Op op schema te blijven moest de tandarts een tandje bijsteken .
- als je snel genoeg rijdt kun je zo snel overkop gaan dat het dak de grond nier raakt
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- ik doe me gullep ope en ik zeik in jaouw gesicht
- Als alles doorgaat zoals het was, als we onze dagen doorbrengen met het feit dat 'dit de manier is waarop dingen altijd zijn gedaan', dan verdwijnt het geschenk, gesmoord door de as van angst en bezorgdheid om de status quo te verdedigen
- Teachers swiped my son's sausage roll
- ik ga og even tv kijken hier de opkuis doen vzn bezoek dlazpwrl
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
