Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- I'm am alone. Where is friend? Where's is anybody? Semesame street
- DAC Kersentrekkers, dat moet een tof clubje geweest zijn!
- ik heb nooit een sor gehad. ik e paniostie albercannablip hebt as. dat betekent dat je geen haarworstels op je boven
- The Gormley stance /| || |\
- Ik vraag me dan echt af, wat ik dan verkeerd heb gedaan, altijd stront voor dank en de verkeerde komen overal mee weg.
- Waar is de tijd dat je spelers meenam die op dit moment in vorm zijn ben altijd fan van dries merkenshop geweest maar het vat is leeg
- Na een tijdje leerde Linda een andere man kan.
- Jehjoa, veer zeen oach ingesjreve veur de Groëte Heëlesje optocht.
- Iemand praat tegen je! Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om dit te verwerken
- Toekomstige protestzanger zoekt gitaar, mondharmonica, aftandse kledij en dingen om over te klagen
- Votre avenir est comme votre ville: gris, misérable et debile. Fuck schandard.
- wie zijn kind benzine voert mag niet roken als het boert
- waarom zitten al die grachtenschijters nou naar Feyenoord te kijken?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
