Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Als Adam & Eva GESCHAPEN werden, waarom worden ze dan altijd afgebeeld met een NAVEL?
- Weet iemand ongeveer in Maasmechelen helikopter boven vliegt
- tis lijk een bijeenkomst van sexueel gefrustreerde pubers, en kvoelde me er direct thuis
- oh jakkes wat ´n lelijke tattoo heb je daar... heb je die zelf gemaakt of zo?
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- Heej Corneel jij masturbeert véél te veel! Heej ja heej ja hooow!
- Er ligt nog vrij veel sneeuw op het terrein, dat na deze wedstrijd helemaal kapot gespeeld zijn.
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- Seg Bart, ik bén gaan kijken voor iets anders he... en ik heb iets gevonden! En 't is iets veel beter dan uw schijtbedrijf. Groetjes, Roel
- Baas, neem een racecar, neem een Saab.
- Voordat je met iemand in discussie gaat, vraag jezelf even af: is deze persoon wel voldoende mentaal matuur om het concept van diverse perspectieven te snappen? Want indien niet, heeft het geen zin
- Ow godmiljaar.......nei he !!! Hangt me die weer 5 weken lang in de lamellen Mosse de sjroeve losdrejje, hink ze der 5 seconde in, is ze alweer onger Joah mer dan motte veer weer nuuje lamelleke
- 'Kijk, het feit is dat ik me een beetje oud begin te vielen.'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
