Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Hoe gaat het?
Ik mag niet klagen!
Ahzo?
Nee, ik màg dat niet, ik heb redenen zat en zou graag wíllen maar ik màg niet! - This thopen da de Vlamingen daar NIET in lopen. Een echte 'Vlaming'.... Euhm... 'This' ? 'Thopen' ???
- ZildeBilde: @KabouterBob dat is Joos z'n eigenschap, om zijn adoratie voor bepaalde spelers niet onder stoelen of banken te steken maar eerder hun "artiesteningang" spreekwoordelijk te beroeren
- Australian hat She was thc wa HE WORE A TOOTH FROM AND WE WILL GET YOU OUT OF HERE IN
- Is een lipoom een syndroom of een symptoom?
- Vrouw wil valse wimpers aanbrengen, maar dat plakt verkeerd uit
- george bush zou zich misschien beter eens wat minder focussen op zijn gefakete orgasmes!
- Bedankt meneer de wind is heel vriendelijk, maar ik zal zelf mijn tuin wel reorganiseren en heb voorlopig geen attributen van de buren nodig
- Ik zal grotverdoeme zelf wel uitmaken wa ik leuk vind!
- Himen nog veel wandelaars wandelen en picknicken en fietser. Hier zijn de foto,s
- Op je 51ste er achter komen dat de herkomst voor de benaming van honden "K9" komt van "canine"... joeng toch
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Kaspian taki piękny pod opieką. Dziękuję serdecznie
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
