Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Dus gij kunt op uw scherm iets tussen twee pixels in zetten? Knap!
- ik verloor al 'n hoop, daarom issie 't ekoop
- Pfff... Die "collega's" merkten niet eens dat ik vandaag een banaan van een ander merk bij me had
- have your shit or get off the pot!!!
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- Overmaats gebruikte reclameslagzinnen opnieuw uitgevonden
- Ron Brandstender verkocht me een oplawaai toen ik het handvat van z´n milieubox likte
- zoals de regen thuis tikt,tikt hij nergens
- Moest het iemand interesseren: de pizzadozen van Bruno's zijn exact even groot als verpakkingen om LP's en Maxi's in te verzenden. Of de pizza's ook afspeelbaar zijn op platendraaiers lijkt onwaarschijk.
- 'Vrouwen moeten luisteren en doen wat ik zeg. Zij moeten vooral niet zeuren'
- Waarom stinkt die wc altijd zo als die chauffeurs zijn geweest?
- Ik las laatst iets over hypochondrie, en ik dacht: dat heb ik ook!
- Spreek zélf NORMAAOWW
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
