Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- En de verleden tijd van "stom doen" is euh, staan eh
- Ik heb de gilles zien zitten in de bak.
- Ik HAAT nachtschijten
- Ik hoorde daarnet in het nieuws: "de seismologen reageerden geschokt"... Interessant taalgebruik, maar dan hadden ze dat ook wel even mogen specifiëren adhv de schaal van Richter
- Oh als we de scheed mit hebben,woerden we nog get wereld kampioen
- Wat dat betreft ben ik net zo kwaad op de Adviesburogeneratie. Met hun tweede huis in Frankrijk.
- vroeger vond ik me (terecht, overigens) de lelijkste jongen van de hele wereld
- 'Hemel' en 'Hel' zijn metaforen. Ze 'bestaan' gedurende een periode in je leven echt en die hel heeft ook zijn duivel.
- de ark was gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- Richard Klepelgieter heeft altijd wel iéts in zijn gezicht hangen, de sukkel
- De goudvis had het te warm, Ik heb hem in de frigo gezet !
- Wel leuk om te weten dat ik samen met Mario Been naar een Mission Impossible aan het kijken ben. Ik naar de film op VTM, hij naar #kvognk
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
