Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- poetin on the Ritz (hasselt)
- Kan je die veelgebruikte zinnetjes even op mail zetten?
- Een echte man is hooligan
- ...waarmede ik wil stipuleren dat het etablissement hedenavond geopend is, en dat u zich aldus, mocht u dat wensen, strontzat kan gaan zwelgen
- Ey seg Vanaken, mag die blíjven zagen of wa
- Urinoir zijn hier de toiletten? Quoiblief?
- Wat zei Adam tegen Eva bij z'n 1ste erectie. Ga wat opzij,weet niet hoe lang hij gaat worden.
- zeg es tiege de Gies det er aanne toog batteriejen geit vrogge want Dré ziene keu is op, deij ketst den hiele tied aaf ....
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Freek Blaakwater heeft het toch maar weer gedaan!
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- Deze spectaculaire WIFI-stopper boost duur internet in België!!!
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
