Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- Smaale middig
- Het is niet erg als je met Valentijn niet verliefd bent. Je bent met Allerheiligen ook niet dood he
- ZildeBilde what spelling errosr
- Voici mon ami, Paul Laplace. Bonjour Paul! Bonjour An!
- ich geluëf er niks van det-ie gevallen is op ziene zolder, volges mich hèt ie rammel gehad!
- That's what I'd a done
- Overgeweight
- Ik ben zeer regelmatig beschikbaar voor een kontplan, zowel doordeweeks als in het weekend
- Tegenwoodig kan je met niets nog tevreden zijn!
- Why should you only use 239 beans in bean soup? Because if you add one more, it’ll be too-farty.
- bafpund strose
- ONHABITUELE MANIEREN OM KLANTEN & SCHOENETEN TE GEBRUIKEN DIE JE LEVEN MAKKEN! :
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
