Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Wij, oningewijden, moeten geen domme vragen stellen
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Deze webstek straalt volgens extimici een bodemloze negativiteit uit. Straal, straal, straal.
- Soms denk ik ook gewoon "Had ik maar borsten"
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Is ook is 1 tegen ge grond gegaan, is een jaar thuis geweest
- who in the irrelevant hell is this?
- god zij drank
- Steeds meer Belgen kamperen met overgewicht
- Aardgas Jaskas Kaskouskas Edgardgasjas Jaskansaskansjaskas
- bij een pretpark parkeert pater Peter het paard
- Om 18 u start de Facebook Live “Boombarie” vanuit Sint Amandskerk te Roeselare over de Klilaatswitch en Wonen in een nieuwe groen stad
- Hoi zot vijf
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
