Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Ja doa bin ich ...moot er nog knauf zeen?
- zo´n random kwootje... dat spreekt vanzelf!
- Natas is de slet van A´pen!
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- wie kent allemaal de historie van Benny en de punicafles?
- Komiek schrapt optreden in werchter wegens tegenvallende kaartenverkoop: "Oep den traai auwt oep maine gazzon wast er nochtaans wél vollek"
- Tsja de jaloezie druipt ervan af... Ex heeft nou eenmaal betere flow en grooves. De Posse klinkt toch een beetje als een lompe klompendans.
- Sorry dat ik zo stonk. Ik was mezelf niet.
- You Pee She
- Het lijkt erop dat je het einde hebt bereikt
- Het verschil tussen dialoog en diarree is, dat men bij een dialoog rond de pot kan draaien (Merci Wally!)
- krediet? nee, sorry, da's al jaren meer dan op.
- Coucke is hoopvol over medicijnen tegen zeldzame ziektes. Heeft hij het over rsca?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
