Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- In de videoclip is hij te zien, vrolijk dansend en getooid met een koppijnbril
- Hee
- de aandeelhouder wint
- ze deed het in het openbaar, terwijl dronken, maar waarom? Ik wed dat je kunt't deze te bekijken
- hoge bomen vangen ... is vrij moeilijk
- Just because someone else is retarded, doesn't mean you have to be as well.
- gisteren was gisteren eergisteren
- Sjoerd Vlietwachter, een gefaald darter uit het zuiden des lands, meerbepaald Grunningen, articuleert ook tijdens het hoesten, lachen, boeren en klaarkomen. Communicatiestoornissen zijn bij hem volledig onbestaand!
- Waar gaan we dat schrijven Beligë door !!! Nergens, denk ik. Wat is Beligë eigenlijk?
- Det är nog hjärnan som spelar mig ett spratt.
- Wat er overblijft, is een soort soep
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
