Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- luctor et abortus (ik worstel en drijf af)
- Sorry dat ik jouw afgezaagde, belegen grapjes totaal niet goed vind, meneer alexx FAGNEW
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- Morris! MORRIS! MORRISSS!!! GODMILJAAR!!
- Kom maar op onze golflengte zitten. Er is plaats genoeg voor jou.
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- Het is gewoon een mooie vrouw wat valt er dan nog te zeggen?
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Spaar energie: blijf zitten!
- hoge glazen vangen veel bier
- Aan alle haters en praters aan iedereen die dacht dat ik het niet kon... jullie hadden gelijk
- *ingehouden frustratie* *kleine zucht* STOP! Eindelijk!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
