Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- omdat ik zo stink of wa
- Weet iemand of het vraagteken afgeschaft is.
- Toen er niets meer van hem werd vernomen, wenden zijn broers zich tot de politie wendden zijn
- There's a diver in the river
- HELP!! De ip-adressen zijn bijna uitgeput!
- waar de galblaas van vol is loopt de inktpot van over
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- Inderdaad hebben bij zus flesje chamoagbe gedronken top
- In deze onzekere tijden is de behoefte aan onbetrouwbare informatie minstens zo overbodig als aan inspanning
- Welkom! Doe thuis maar alsof je hier bent!
- Ukrainian ambassador to #EU tells me one sanction they will push for if Moscow doesn't back down is expel Russia from World Cup this summer. Another sanction should be to keep them in the Eurovision Song Contest
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel noding......
- ochtendstond geeft een rotte smaak in de mond
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
