Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Ik heb niks met drank, mijn hond is een teef, ik verspreid een stank en mijn mond staat scheef.
- Al maar op bestaan.volgens mij heb ik een vier persoons bed nodig.had amper plaats om te liggen op mijn zij knieën buiten bed
- KabouterBob: Dildo Den Haag pyromaan: KabouterBob das keukendevisie
- Eindelijk! Mijn tepels zijn iéts meer ontspannen!
- je hebt haar dan toch geslagen mag ik hopen??
- ik heb kuiten waar vrouwen vreselijk vochtig van worden.
- hoe langer ik m´n zeik ophoud, hoe meer scheten ik produceer. Heeft u dat ook dokter?
- Kwaakt de kikker in het riet, gaat het regenen ... of niet
- Heej mevrouw ik laat je staan in de kou! Heej ja heej ja hooow!
- |Pic van Saarke eindelijk on line :
- mijn linkerduim blijkt op verlof te zijn
- beter laat dan te laat
- Plat liggen met uitleg van een vriend. Het beste er is hihi
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
