Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- THE SHOW MUST GO ONE, hier kiept de gemeente alle sneeuw op het voetpad,
- Schijnbaar bestaat er een Amerikaanse website, waarop je een profiel kan aanmaken om dan in contact te komen met vrienden. Wat 'n raar idee is me dat seg
- Sorry Bearnice, maar mijn liefde voor mijn paarden gaat verder dan voor jou... En ook verder, véél verder dan gewoon paardrijden en wat borstelen op zondagvoormiddag... Snap je?
- Klein beetje ontsiert door de gele hesjes zegd de reporter , ze gaan nog smeken voor de geke hesjes als al het geld uit hun zakken is geklopt.. JA voor het klimaat, NEE tegen de extra belasstingen waa
- waarom zitten al die grachtenschijters nou naar Feyenoord te kijken?
- Wat 'n lelijke smoel heeft die kerel toch. Zou nog iets zijn om bij standard te gaan voetballen
- Mag echt wel eens zwaar geblesseerd raken voor zijn matennaaiend gedrag al een gans seizoen lang
- Hoe komt het dat die hashtags zich bij mij niet omzetten in een link? - Omdat je het hekje ACHTER het woord zet, Kenny!!
- Ik doe aan 'intermittent farting'. Soms laat ik periodes lang geen scheten en andere periodes net heel veel.
- 'Vrouwen moeten luisteren en doen wat ik zeg. Zij moeten vooral niet zeuren'
- sebiet is vertrekken naar digischow nog eens wa vliegerke's gaan kijken met uitleg
- Nu moet Clement toch ingrepen, want hij is een verdedigende middenvelder kwijt.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
