Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Tegenwoodig kan je met niets nog tevreden zijn!
- oe loemp kunde zijn hé
- Er zijn zo van die oenen die niets beter weten dan op een blog te zitten
- Ook voor vrouwen die wanneer ze hun regels hebben, deze aan hun aars lappen!
- met de neus in de taart vallen
- Only way to clean it is to throw it away and make another one....Ill stick with my store bought one
- Nous n'avons rien par morcir dans le bouillie!
- niets slaapt zo zalig als een vers gelegd bed!
- Sommige mensen lijken wel betaald te worden om komma's te gebruiken
- SCHOONMAAKTIPS VAN DE HEILIGE GRAAL ZO DAT JE HUIS SCHOOND IS VAN EIGENHEID:
- waarom moet er altijd eentje zijn die vóór de rest op de grond gaat liggen bij groepsfoto's?
- valt de regen in het huis; is er met het dak iets niet pluis
- "Verandalisme" in de plexi-kooi van STVV
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
