Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Met Jezus in je kont, schijt je gezond
- hermien de rubberen kalkoen
- Waarom baal jij niet? Ik kannibaal
- "Wat? Nee ik heb geen goudvis bij nee. En ik ben ook niet van plan om ooit nog een goudvis mee te brengen, fuckverdorie!"
- Tegen een naakte eenzame nieuwkomer klagend roepen om meer macht eindigt nooit deugddoend
- Sebiet effe lotte aafrope dét er nog eine ziene jas heit lotte ligge aanne boerehal... zwart jeske mit J&J oppe achterkant
- Er is uiteraard al geklaagd door de klapwiekende relnichten
- 2 dagen in een ander land geweest LOL :p :p :p
- Blijkbaar moet 30% van de programmatie tegenwoordig Nederlandstalige hip hop zijn tegenwoordig.
- ik heb ne hond gekocht iedere keer als de deurbel gaat gaat die in de hoek staan :s:s ah ja das ne bokser
- Het wordt tijd dat katten eens klacht gaan neerleggen wegens het gebruikt worden voor nietszeggende internetbezigheden
- Hoe Komen Ze Aan Zaad Voor Een Pitloze Druivenplant...
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
