Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- Peggy is gek geworden hihi!
- Re: Defour begrijpt enkele ploegmaten niet () Het buitenland wenkt voor veel van die spelers. En ze moeten er niet eens ver voor rijden : Luxemburg!
- Ik spreek vele talen behalve chinees, en japans is chinees voor mij
- lachen als een hoer met liespijn
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- ik weet niet hoe een relatie beginnen
- Afslanktips: daar ben je vet mee.
- shit man, 145 hits voor reetkever (Pilske)
- hoge bomen vangen geen vis
- Deze webstek straalt volgens extimici een bodemloze negativiteit uit. Straal, straal, straal.
- Vroeger, toen je op sociale media nog gewoon je mening kon geven zonder dat er zich vrijwel direct iemand beledigd voelde en begon te schelden en insinueren met de populaire terminologie zoals "racist" en dergelijke, ...
- de fakir sloeg de nagel op de kop
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
