Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Yeah, Wacko Jacko, Where Did That Come From? Some English Tabloid I Have A Heart And I Have Feelings I Feel That When You Do That To Me It´s Not Nice ~ Michael Jackson
- smeirpaté
- Inderdaad hebben bij zus flesje chamoagbe gedronken top
- je bent de schaam van belgie
- Nee nee nee, ge snapt het dus nog altijd ni he!
- Ajax speelt haar thuismatchen in de VARena .
- je moet een gegeven paard niet in de muil zijken
- Dienblad, meisterlap, kloefkapper, meistersoets,
- Ik denk niet dat ze mij gaan vragen om minister te zijn, nee
- beter een hond in zijn kist dan 10 op straat
- 101 lOl |○| ↿↻↿
- ga maar weg alderwèreld, met je zeepkapsel
- Kijk mams, een vreemdeling met werk!
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
