Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- Ig hem dè al doewzend kiër gezeejd mè ze loestere nejet!
- “Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always.” ~Robin Williams
- Bloemen kan men kopen. Sla: ook!
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- De site voor mensen die denken dat ze heel wat zijn!
- Weet ge wie ik een slechte drummer vind? Maar dan ook echt slecht he... Lars Ulrich.
- Ook in blauw leverabar!
- Mijn baas doet niets en ik help hem daarmee.
- Als hij niets anders te eten had leefde Godfried van boullion
- met je mond vol tandpasta staan
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- Ik hou van het woord 'stront'
- Het chronisch aandachtstekort van Mauves4Life, het zieli9ste figuur op HE5G0AL chat, gaat hier aangevuld worden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
