Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Det är nog hjärnan som spelar mig ett spratt.
- je moet geen oude pinten van de toog halen
- Rond het uur maakte Lestienne er 2-2 van, meteen ook de eindStandard.
- mag ik de zout en paperclip
- Het verschil tussen dialoog en diaree is dat je bij het eerste rond de pot kan draaien
- De uitkomst van je leven hangt af van de beslissingen die je vandaag neemt. Het is niet leven dat ertoe doet, maar goed leven.
- Iemand die proficioneel vliegeramen kan plaatsen? Bedangkt!
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- Zwembroeken vertonen veel gelijkenissen met onderbroeken, maar zijn doorgaans van andere stoffen vervaardigd en dienen uiteraard voor andere functies
- valt kerstmis in december zal het regenen in november
- het leven is hard, een muur ook
- Standarfans: STOP!!!! MET!!! BLEITEN !!!!!!!!!!!!
- lamalord: belgium 5-0 (aandeel vanaken: 0% natuurlijk)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
