Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- To those who understand, I extend my hand. To the doubtful I demand, Take me as I am ~ Dream Theater
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Jamaar ik heb godverdomme helemaal geen 25m² kubieke meter potgrondt besteldt man!
- wouter zegt: tis vrij belachelijk
- ik ben dan misschien wel gek, ik kan wel vliegen!
- Ik ben er klaar mee, sowieso weette? Ik heb zoiets van goh ofzooo zeg maar... Wa is deeees?
- Ik heb te weinig kop voor zo veel koppijn
- Ik word heel onzeker van vrouwen die me met een zandvragende blik aankijken
- Santa is in my ass
- Het water staat tot aan de Lippenslaan
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Onderzoek heeft uitgewezen dat Nederlanders, op een bepaald moment rechtop zijn gaan lopen
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
