Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- En jullie commentaar interesseert me niet, ik ben tot in het diepst een dja-mens
- beter aan dan op de fles
- Ik moest van de buurvrouw horen dat ik stink
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- das ewa anders dan bij anderlecht tegen een 4de klasser spelen in de beker
- Vind je het raar als ik mijn autobanden oppomp met een fietspomp tot 9 bar celsius?
- Pandora's Bog: een publiek toilet met het deksel naar beneden. Eens geopend toont het HORROR!
- Als je in god gelooft zal je nooit nog bang zijn. Inderdaad want dan ben je alle realiteitszin kwijt
- de calculator telt er niet meer op
- spreken is zilver, schreeuwen is hard
- Думаю, это понравится участникам группы
- Mario èt ne Mexicano!
- steven: amai gisteren heel veel gezoppen :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d het was zeer fijn geweest ;)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
