Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel
- Ik moet zó dikwijls kakken! Ik heb soms de indruk dat de lucht die ik inadem zich omzet in stront, ik kak meer dan ik eet!
- Adolf Hitler zei in slecht Engels dat hij één teelbal wel eunuch vond.
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- Groetjes, JP
- Icono de Raster Flat No Rant
- Nu de kroegen gesloten zijn, lijkt een hondje me wel leuk. Zit te denken aan ierse pup
- Het is toch wel ver gekomen, dat het 'zich aftrekken' ook al gezien wordt als masturbatie
- Wandelen met je hond? Ruim op zijn of haar stront!
- Met een motorpak op de glijbaan, dat werkt niet
- Awesome Ausems!
- hoe konden we gaan zitten moesten onze knieën andersom staan?
- Was ik maar een wolk...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
