Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Het gefluit op de tribunes van het Olympisch Stadion klinken steeds luider, zeker wanneer Nielsen gaat liggen zonder een Beerschit-speler in de buurt
- Caught my dog on the house camera being a total drama queen...
- Wa deprimerend Kakwerk heb ik toch
- Hoesten in een hoes
- Goedemorgen vrienden en vrienden die ik niet zo goed ken
- Ik ben weer met mijn derde been uit bed gestapt
- Gaef mich nog maar ein pilske
- Wat dat betreft ben ik net zo kwaad op de Adviesburogeneratie. Met hun tweede huis in Frankrijk.
- wappen is wippen met een slappe.
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- Hij trekt een gezicht alsof hij met een kerstboom in de woonkamer binnenkomt en er dan achter komt dat het nog maar juni is
- En stel, àls ik nu ook gelovig word, word ik dan ook zo onverdraagzaam, egocentrisch, bemoeiziek, hautain en kortzichtig?
- Leert ne keer zelf printeh!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
